Hälsar mig själv välkommen tillbaks från uppbehållet

Helt plötsligt kom jag på att jag skulle hålla den här bloggen vis liv också. Så jag berättar lite om hur jag och Wixie har det nu, och vad vi sysslar med på dagarna.

Jag har precis börjat på en agilitykurs. Wixie är lite försiktig och väldigt busig, och gör inte alltid som jag säger. När jag var där dagen efter kursstarten så gick det bättre, men hon var fortfarande busig.

Hemma har jag blivit lite smått lat med träningen eftersom det är rätt mycket med skolan nu. Det är liksom slutspurten, så det är ganska mycket prov osv. Men ja gförsöker träna då jag hinner. 

Annars är det bara bra med oss, och vi hoppas på att det bara blir bättre och bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0