Diva

Här är djurälskare välkomna, eller i alla fall inte nån som hatar djur.
Konstig inledning jag vet. Vi lämnar det.

Idag så träffade vi Diva på skallet och pratade med henne. Vi skulle testa i helgen och se hur det går. Sen så ska Signe och Athos eller tror också Athos ska sova också. Det vlir kul i alla fall.

Jag och Wixie gick till Athos och Signe idag, på morgonen. Vi skulle se mean girls på youtube men den fanns inte där. Och när jag trode att vi hittade rätt film så var det en helt annan film men vi såg den ändå. Sen så gick vi till skallet och pratade med Linn och träffade Diva. Sen gick jag tilbaka till Signe och då satt vid datorn ett tag tills jag skulle hem. Då följde hon mig hem och gick sen hem. Efter det har vi bara slappat.

Sen en bild på dom små söta grisarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0