Hej igen, det var ju ett tag sedan

Känner att det inte går så bra med uppdateringen på den här bloggen varken för mig eller Signe. Så jag har tänkt bli lite duktigare nu ich försöka få en massa läsare osv osv. 

Idag har jag varit och vaccinerat Wixie eftersom hon har fyllt ett år. Sen har Wixie fått vara hemma medans jag har roat mig med annat. Och eftersom det har ska vara men hundblogg så tänkte jag inte gå in på det. 

Eftersom det var ett tag sedan jag bloggade så kan jag ju också passa på att säga att Wixie mår bra i övrigt och det har inte hänt så mycket i hennes liv utom att hon fick bo hos mormor och morfar i två dagar för jag skulle resa bort till fjällen. Men det gick bra också och både hon och jag blev glad att se varandra sedan!

Tack och hej för denna gången och så bloggar jag mer imorgon förhoppningsvis!
Ni får mer än gärna tipsa era kompisar och era kompisars kompisar om denna blogg då vi inte har så mycket läsare nu eftersom det varit en lite bloggpaus ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0