Vaktat Athos

Hej!
Nu har jag kommit hem från stallet eller mer rätt sagt Signe. Idag fick Wixie en kompis att vara med. Jag passade Athos idag för hela hennes familj skulle bort. Det var super kul! TACK FÖR JAG FICK PASSA HAN!! Wixie och Athos följde med till stallet då jag skulle ha teoriprov. Det var första gången för Athos, men han var jätte duktig, först så satte han sig alldeles vid dörren och morrade på hästarna...Sedan efter ett tag så gick jag dit igen då gick det bättre men när en häst rörde sig så morrade han igen. Men när jag hade prov gick mamma en promenad med dom, så dom blev mysigt blöta. Dom har busat och busat. Sedan for vi tillbaka hem till Signe, och han blev jätte glad! Kuligt och se!:DSå det var jätte kul att vara med han och hoppas på att jag kan få passa han fler gånger!
Hade ingen bild på Athos:(:(:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0