Mysvovve

Sitter i sängen med en trött och frusen nybadad Athos under täcket. Jag tänkte jag skulle plugga lite, men har lite ont i huvudet och halsen, så kanske håller jag "äntligen" på att bli sjuk... har varit halvdålig i flera veckor känns det som, men det har aldrig blivit jobbigt nog att vara hemma från skolan för.
 Hursomhelst. Athos fick morra på hästar i stallet med Wixie, och jag hoppas det gick bra:) Första gången han var ensam hos en kompis, haha oj vad stor han är! :D

Nu ska jag skriva ner ett tal om en bok, lära mig att man säger am montag men im winter, träna på en redovisning och på samhällsprovet. Och psykologin kanske? Matten har jag tyvärr inte hemma, så får ta det en annan dag. Och just det, sticka ska jag också göra! Och köpa julklappar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0