Låt mig presentera... Wixie!

Hej alla som läser denna blogg!
Jag heter Felicia och är matte till Wixie. Wixie är en blandras mellan Bichon frise, Lhasa apso, Cotton de tulear och Dvärgpudel som det är mest i henne. Hon blir den 12 decebmer 9 månader. Hon är en glad men något försiktig tjej. Hon är ganska lydig, efter vi tränat hårt med inkallning värkar hon värkligen lyssna bra på det. Hon kan flera olika komandon och trix också:) Hon tycker om att leka med andra vovvar och särskilt Athos. Men ibland innan hon lärt känna hunden kan hon vara ganska bitchig.
För några veckor sedan så löpte hon för första gången! (Åh så stor hon har blivit! Det käns som vi nyss hämtade henne!(a)) Det gick bättre än vad jag trodde och hon blev faktiskt inte alls så "konstig" som vissa brukar bli.
Nu tränar vi och leker så fort vi får chansen!;)
Här kommer lite blider!:D
I bilen på väg hem när vi hämtade henne!
Lite större!
Och för ett tag sedan! (dårlig bildkvalite, jag vet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0