Juldagen

Hej!
Nu sitter jag mätt i magen och ska snart ge Wixie mat. Hon ska få en julköttbulle i maten också;). Igår fick Wixie jätte mång julklappar, och jag fick en systemkamera:D Så nu kommer snart bilder. Jag har en digitalkemera men den är inte lika bra och bilderna blir inte lika fina.

Men idag har jag Athos och Wixie gått i nästan 3 timmar. Vi tränade lite och hundarna fick busa. Och när det kom en hund så var Wixie lös och vi gick förbi den utan att hon hälsade! Jag blev jätte stolt över henne och täningslusten är på på TOPP!

Vi är hos mormor och morfar nu och ska snart öppna julklapparna vi ska få av dom. Och Wixie ska få öppna några stycken också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0