Hon skrattade

Nu har jag gått med Wixie i skogen och snart ska jag ät frukost. Jag halkade idag och landade på marken med rumpan och Wixie skarattade åt mig. Men hon var duktig på att vara lös. Jag gömde mig ganska många gånger idag pch hon hittade mig snabbt.

Ikväll kanske det blir hundparken med Athos.
Det är jätte kul att vara där nu, eftersom dom börjar våga göra någonting och inte bara stå vid våra ben.

Justja, nu är båda hundarna könsmogna! Känns precis som jag hämtade Wixie hos uppfödaren!
På tal om uppfödare! Jag hörde att Athos uppfödare skulle hälsa på dom idag! Spännande! Haha, tycker jag som sitter hemma i soffan!
Här kommer ett till bild från igår:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0