Duktig vovve!

Jag är så stålt över min lilla bäbis. Hon är så duktig, utom när hon smiter för mig. Villket hon gjorde i fredags. Men det gick bra. Hon sprang över vägen (Där det nästan aldrig kör några bilar) och skällde för hon inte visste vad hon skulle göra. Och pappa såg henne och när hon hörde hans röst blev hon glad och sprang till han. Då tog han upp henne, hon var så rädd så hon skakade.

Men igår så gick hon lös i skogen och det gick jätte bra. Men mindre bra för mig. Jag hade ingen känsel i mina tår efter ett tag och fick gå till farmor och farfar för att värma dom.

Nu idag blir det promenad med Athos. Det ska bli jätte kul, för det var ett tag sedan dom träffades. Men kan tänka mig att det blir ganska ofta nu när det blir jullov.
Det är ju bara tre dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0